Cum puteți plăti

Plata ramburs, în numerar: se face în lei, către curier la livrarea produsului, integral sau diferența rămasă în cazul produselor pentru care s-a achitat avans. Curierul va emite chitanța aferentă încasării. Totalul de plata este suma afișată la momentul plasării comenzii. Conform prevederilor legislației în vigoare, persoanele juridice nu pot efectua plăți în numerar mai mari de 5.000 lei.

Ordin de plată sau transfer bancar: plățile prin ordin de plata sau transfer bancar se fac în baza facturii proforme emise de către SC VERTE CLINIQUE OZON SRL. Plățile se fac în contul:

VERTE CLINIQUE OZON SRL
CIF: 39425740
Reg. Com.: J29/1128/2018
Adresa: Str. Gheorghe Doja, Nr.183, Camera 9, Ploiesti, Prahova
IBAN: RO47 INGB 0000 9999 0780 2745
Banca: ING BANK NV

Dovada plății, în cazul plății prin ordin de plata/transfer bancar trebuie trimisă către SC VERTE CLINIQUE OZON SRL la adresa de email office@verteclinique-ploiesti.ro.

Livrarea produselor

Produsele comandate pe site-ul verteclinique-ploiesti.ro se livrează doar pe teritoriul României.

Livrările se fac la sediul clinicii noastre sau prin serviciul de curierat rapid oferit de Sameday, cu excepția situației în care cumpărătorul nu este de acord să suporte costul suplimentar de transport aplicat de serviciul de curierat pentru destinații care se află cu mai mult de 5 km în afara razei de acoperire a acestuia.

În unele cazuri, poți fi contactat telefonic, prin SMS sau pe e-mail, pentru confirmarea comenzii (vezi informații despre Politica de Confidențialitate). Dacă ai observații la comanda ta, poți să le menționezi la finalizarea comenzii, în secțiunea Note comandă (opțional).

În cazul livrărilor la domiciliu în care nu poți fi contactat(ă) la telefon atunci când angajatul magazinului sau curierul te sună pentru confirmare și nu ne contactezi în următoarele 24 de ore, comanda va fi considerată anulată.

Termenul standard de livrare pentru orice produs care este în stocul furnizorului este de până la 2-3 zile lucrătoare. Produsele care nu sunt în stocul furnizorului vor avea o dată de livrare separată, depinzând de produs și brandul partener.

Produsele se pot livra în ambalajul original. Nu ne asumăm raspunderea pentru întârzieri ce pot apărea în procesul de livrare după ce coletul a fost predat firmei de curierat.

Aspectul produselor (formă, culoare), precum și al ambalajului pot să difere de imaginile prezentate pe site, în funcție de setările monitorului / ecranului dispozitivului tău.

Atenție! În zilele de Sâmbătă, Duminică și sărbători legale nu se efectuează livrări.

Politica de retur

În cazul unui retur (colet livrat și neridicat), putem proceda, față de clientul respectiv, la:

– refuzul de a mai livra sau solicitarea plății în avans a oricărei comenzi ulterioare
– solicitarea plății tuturor cheltuielilor aferente livrării anterioare la următoarea comandă

Nu putem fi răspunzători pentru nicio întârziere sau nelivrare a produselor la termenul specificat în site și în această pagină.

Indisponibilitatea produselor

Întrucât nu garantăm disponibilitatea în stoc a produselor, ne rezervăm dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta furnizorului/producătorului sau dacă acesta nu-l are în stoc.

În acest caz, clientul va fi informat cât mai repede posibil, iar în cazul în care clientul a achitat contravaloarea produsului/produselor comandat(e), restituirea sumei achitate se va face în maximum 10 zile de la informare.

Costuri de transport

Pentru livrarea produselor comandate pe site, în orice altă locație decât clinica noastră, costul transportului pentru comenzi cu valoarea totală sub 300 lei este în cuantum de 24 lei. Costul transportului și de ramburs, respectiv, sunt suportate de către cumpărător.

Livrarea cu Ridicare de la clinică este gratuită.

Pentru comenzi cu valoarea totală de peste 300 lei, cu excepția coletelor agabaritice sau a situației în care serviciul de curierat percepe un tarif suplimentar pentru destinații care se află cu mai mult de 5 km în afară razei de acoperire a acestuia, livrarea este gratuită.

Facturare și răspundere

Factura fiscală va fi pusă la dispoziție clientului prin mijloace electronice de comunicare sau în coletul livrat.

În cazul în care clientul nu transmite VerteClinique, prin mijloace electronice de comunicare, neconformitatea facturii raportat la produsele livrate, acesta recunoaște în mod expres că a acceptat factura și că produsele livrate sunt conforme cu comanda.

VerteClinique nu poate fi obligată la plata de daune în cazul în care clientul este prejudiciat în orice mod ca urmare a nerespectării prevederilor privind detaliile de livrare.

VerteClinique nu poate fi considerată răspunzătoare pentru expedieri întârziate în situațiile:

  • caz fortuit: blocaje rutiere, surpări de teren în apropierea șoselei, căderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot apărea în modul de transport, etc.
  • cauze naturale: furtuni, incendii, inundații, zăpadă sau îngheț, etc.
  • cauze umane: războaie, starea de asediu, greve, revoluții, etc.

 


Informații de contact

Poți solicita în orice moment informații suplimentare la adresa de email office@verteclinique-ploiesti.ro sau la sediul nostru din Ploiești.